
V prvem Erasmus+ projektu OŠ Šmarje – Sap sodeluje vodstvo šole in pedagoški delavci na desetih mobilnostih. Projekt je odobren s strani slovenske Nacionalne agencije za Erasmus+ CMEPIUS v vrednosti 21 388 evrov.
Glavni cilj projekta Učenje je (lahko) igra je implementacija inovativnih metod motivaranja, poučevanja, preverjanja in podajanja povratne informacije skozi igro in s pomočjo IKT.
Mnenja učencev in analize učnih načrtov
3. Mnenja in analize učnih načrtov
Mnenja učencev
Analize učnih načrtov
4. Učne priprave
Učne priprave
5. Dnevnik mobilnosti
Dnevnik mobilnosti
Povezave do objav na šolski spletni strani
eTwinning
Želimo vam vesele praznike
V sklopu decembrskih aktivnosti eTwinning projekta Prijateljstvo brez meja je nastal tale prazničen posnetek, s katerim vam želimo lepe praznike in vse dobro v letu, ki prihaja! https://youtu.be/wndZoDpazuI Besedilo in video: Anita Medved
Prazniki so pred vrati
Učenci 6. razredov, ki smo vključeni v eTwinning projekt Prijateljstvo brez meja, smo se decembra povezali z našimi vrstniki po Evropi še v okviru projekta Christmas is just around the corner ter si tako izmenjali božične voščilnice v različnih jezikih, poslušali in...
Prijateljstvo brez meja
Letos smo šestošolci vključeni v mednarodni eTwinning projekt Prijateljstvo brez meja, v katerem spoznavamo svoje vrstnike iz različnih držav. Trenutno sodelujemo z 11 šolami iz Evrope. V projektu se bomo med seboj spoznali ter drug drugemu predstavili svojo šolo,...
Videokonferenčno srečanje z vrstniki iz Turčije
V sredo, 10. 3. 2021, smo se učenci 5. razreda, ki smo vključeni v projekt eTwinning: Žirafe na naši šoli, skupaj z učiteljicama Tamaro Jovičić in Anito Medved preko videokonference srečali s svojimi vrstniki iz Turčije in njihovo učiteljico. V kratkem videu smo...
Žirafe na naši šoli
Z nadarjenimi učenci 5. razredov smo se vključili v mednarodni projekt eTwinning: Žirafe na naši šoli, v katerem bomo spoznavali govor žirafe po tehniki Marshalla Rosenberga. Žirafa je simbol živali, ki ima največje srce, išče rešitve, skrbi zase in druge, aktivno...
Učenje je lahko igra
Erasmus+: Izobraževanje za učitelje v Barceloni
V okviru projekta Erasmus+ sva se učiteljici Anita Medved in Špela Casagrande udeležili izobraževanja z naslovom Classroom Management Solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies, ki je potekalo v Barceloni. Na...
Erasmus plus – učenje je lahko (tudi) igra
Naši možgančki se rajši aktivirajo, če se po razredu malce sprehodimo in zraven še nasmejimo. S sedmošolci smo utrjevali znanje slovnice s popisanimi kartoni. To je dosti bolj zabavno od prepisovanja, drug drugega popravljamo, saj se želimo dokazati in kar...
Detektivi v učilnici angleščine
V sklopu projekta Erasmus+: Učenje je (lahko) igra nadaljujemo z igrivimi dejavnostmi pri pouku. Šestošolci smo se ta teden pri angleščini spremenili v prave detektive. Učiteljica nam jo je namreč zagodla in naloge za utrjevanje spretno skrila po celotnem razredu....
Izobraževanje v okviru projekta Erasmus + na Tenerifih
Lansko pomlad se je OŠ Šmarje – Sap uspešno prijavila na evropski razpis programa Erasmus +. Učitelji smo se na izmenjave pripravljali kar nekaj časa, projekt pa je nekoliko zaustavila tudi Corona situacija. V letošnjem šolskem letu je le napočil čas, ko so se pričele...
Učenje slovnice je (lahko) igra
V 6. razredu se učenci pri angleščini prvič začnejo bolj sistematično ukvarjati s slovnico, glas o tem, kako strašna je, pa je že prišel do njih od starejših bratov in sester. Da jim dokažemo, da temu ni nujno tako, smo se je lotili skozi igro: izvedli smo štafeto z...
Učenje je (lahko) tudi igra : Conversation class
Za spodbudo učencem, ki želijo razvijati govorne spretnosti v angleščini smo organizirali skupno učno uro z učenci iz Indonezije. Takole jo je predstavila Eva Gruden iz 8.b: We had an online class with Indonesian students and I liked it a lot. I learnt a lot of new...
Erasmus +: Učenje je (lahko) tudi igra – 7. a marsikaj zna
Naši sedmošolci so bili v začetku šolskega leta precej nesrečni, ker se morajo ob trenutnih ukrepih zadrževati samo v svoji učilnici. Zato smo se z učenci 7.a odločili, da prostor uredimo, da se bomo v njem bolje počutili. Trajalo je kar nekaj časa, a...
Erasmus+ – Učenje je (lahko) igra: Utrjevanje besedišča
Z osmošolci smo se naučili cel kup novih besed in ni boljšega kot tekmovanje, ko je treba utrditi znanje. Tabla je bila popolnoma prazna, na njej je bila le angleška abeceda. Učenci so v dveh skupinah tekmovali, kdo bo hitreje zapolnil vso abecedo z besedami na...
Erasmus+ – Učenje je (lahko) igra: Dopolnilni pouk skozi igro
Dopolnilni pouk je ponavadi žal na vrsti, ko smo že utrujeni od učenja in sedenja. Vseeno pa si ga lahko popestrimo ter se učimo skozi igro in tako odlično razumemo vse, kar je treba. Preteklo leto smo si na dnevu dejavnosti izdelali didaktično igro za učenje angleške...
Učenje je (lahko) igra!
V četrtek, 23. 12. 2021, smo imeli v sklopu projekta Erasmus+ učenci 6. razredov dan dejavnosti z naslovom Učenje je (lahko) igra. Skozi igro in gledališke dejavnosti smo se učili različnih načinov in tehnik učenja, spoznavali svoje učne stile, pomen motivacije in...
Igra s tablicami v 5.b
V okviru Erasmus+ projekta Učenje je (lahko) igra učitelji raziskujemo možnosti digitalne igre in učencem pogosto pripravljamo delo s tabličnimi računalniki. Tokrat smo v 5. b utrjevali znanje o gostoti, temperaturi in toploti s pomočjo Kahoot kviza. Učenci so bili...
Igramo se tudi v 7. razredu
V sklopu projekta Erasmus + smo tokrat v 7. razredu izvedli dan dejavnosti na temo Učenje je (lahko) igra. Učenci so sodelovali v različnih delavnicah, s katerimi smo jim želeli na igriv način približati učenje in jim ga predstaviti kot spretnost, ki se...
Učenje je (lahko) igra
V torek, 20. 4. 2021, smo z učenci 6. razredov v okviru projekta Erasmus+ izvedli dan dejavnosti na temo Učenje je (lahko) igra. Učenci so sodelovali v petih delavnicah, s katerimi smo jim želeli predstaviti učenje na zabaven način. Učenci so se spoznali z različnimi...
Pozitivna psihologija
Drugi sklop delavnic iz pozitivne psihologije
V mesecu novembru smo pričeli z drugim ciklom izvajanja delavnic c okviru Erasmus+ projekta Pozitivna psihologija - Cvetoča šola. Delavnice izvajamo tri učiteljice: Betka, Petra in Lara po vnaprej ustvarjenih predlogah s pomočjo Instituta za pozitivno psihologijo Novi...
Izmenjava učencev v okviru projekta Erasmus+ Pozitivna psihologija: Cvetoča šola (5. dan)
Predzadnji dan in celodnevni izlet na Plitvička jezera! Domačini gostitelji so se zelo izkazali in potrudili ter na za predzadnji dan pred odhodom organizirali celodnevni izlet na eno izmed glavnih atrakcij in znamenitosti Hrvaške – Plitvička jezera. Zjutraj smo se...
Izmenjava učencev v okviru projekta Erasmus+ Pozitivna psihologija: Cvetoča šola (4. dan)
Končno smo se tudi uradno odpravili v center mesta Zagreb! Še pred tem smo si ogledali muzej Turopolja v Veliki Gorici in njihov turistično-informacijski center. Najbolj so nam bile všeč interaktivne stvari, ki jih imajo v novo zgrajenem turističnem centru. Po ogledu...
Izmenjava učencev v okviru projekta Erasmus+ Pozitivna psihologija: Cvetoča šola (3. dan)
Dan se je danes dogajal na Osnovni šoli Odra, ki prav tako soorganizira mobilnosti v Zagrebu. Pripravili so nam en cel kup aktivnosti. Najprej sta sledili delavnici iz pozitivne psihologije. Pogovarjali smo se o empatiji in naših močnih področjih. Nato smo imeli...
Izmenjava učencev v okviru projekta Erasmus+ Pozitivna psihologija: Cvetoča šola (2. dan)
V ponedeljek se je tudi uradno začela naša mobilnost v Zagrebu. Dobili smo se na Osnovni šoli Frana Galovića. Pripravili so nam dobrodošlico, kjer so učenci šole zapeli in zaplesali, ravnateljica pa je povedala par besed. Nato smo nadaljevali v knjižnici, kjer smo se...
Izmenjava učencev v okviru projekta Erasmus+ Pozitivna psihologija: Cvetoča šola (1. dan)
V okviru Erasmus+ projekta se je 5 učencev naše šole odpravilo na mobilnost v Zagreb. Odhod je bil v nedeljo, ko smo zapustili šmarsko okolje in se z vlakom podali na pot v Zagreb. Pot je potekala brez zapletom, vožnja z vlakom je bil prijetna. Ob prihodu so na v...
Prvo srečanje učencev v okviru projekta Erasmus+: Pozitivna psihologija- Cvetoča šola
Danes so se učenci, ki so del Erasmus+ projekta Pozitivna psihologija - Cvetoča šola prvič sestali na Zoom sestanku. Učenci so se predstavili ter prvič videli "v živo". V nedeljo namreč 5 učencev iz naše šole odhaja na mobilnost v Zagreb, kjer bodo preživeli 5 dni v...
Cvetoča šola – pozitivna psihologija (delavnice v 7. a)
V okviru projekta Cvetoča šola (pozitivna psihologija) smo v drugem polletju z učenci 7. a razreda izvedli šest delavnic, v katerih so učenci spoznavali svoja močna področja in se pogovarjali o tem, kako pomembno je, da se jih zavedamo. Razmišljali so o situacijah, v...
Prvo leto Erasmus+ projekta Cvetoče šole – Pozitivna psihologija
V letošnjem šolskem letu se je OŠ Šmarje - Sap vključila v Erasmus+ projekt v okviru pozitivne psihologije z naslovom Cvetoče šole. Glavni koordinator projekta je Institut za pozitivno psihologijo iz Novega Sada, partnerji projekta pa 2 osnovni šoli iz Zagreba, 2...
Delavnice v 6. a v okviru projekta Cvetoče šole – pozitivna psihologija
V okviru projekta Cvetoče šole (pozitivna psihologija) smo tekom drugega polletja v okviru pouka z razredom 6. a izvedli delavnice, kjer so učenci spoznavali svoja močna področja, pridobivali na znanju iz pozitivne psihologije, se urili v čustveni in socialni...
Izobraževanje učiteljev v okviru Erasmus+ projekta Pozitivna psihologija
V okviru projekta Eramsus+ se je v ponedeljek, 3. 4., in torek, 4. 4., v okviru 8-urnega izobraževanja več kot 20 učiteljic Osnovne šole Šmarje - Sap udeležilo izobraževanja na področju pozitivne psihologije. Spoznale smo se z najrazličnejšimi pojmi kot so: činkvina,...
Radovedne in cvetoče šole
V mesecu februarju smo se štiri učiteljice iz Osnovne šole Šmarje - Sap udeležile enotedenskega izobraževanja v okviru Erasmus+ projekta z naslovom Radovedne in cvetoče šole – pozitivno izobraževanje pri krepitvi karakternih prednosti in vrlin. V enotedenskem...
Erasmus+ projekt: Radovedne in cvetoče šole – pozitivno izobraževanje pri krepitvi karakternih prednosti in vrlin
V novem šolskem letu Osnovna šola Šmarje – Sap sodeluje v novem Erasmus+ projektu z naslovom The Curious and Flourishing Schools - Positive Education in Building of Character Strengths and Virtues. Projekt se je začel 01.10.2022 in bo trajal do 30.09.2024. Koordinator...